top of page

HEINEKEN

Op Koningsdag nodigde Heineken mensen van over de hele wereld uit voor een ‘Orange Experience’. Op voorwaarde dat zij, net als de Koning, op 27 april jarig zijn. Prijswinnaars vanuit Beijing, London, Rio de Janeiro en San Francisco hebben op een unieke manier kennis gemaakt met het Hollandse ‘Koningsdag’. De fotomeiden mochten foto’s schieten van de jarigen. De Foto's (Fujifilm instax film) werden natuurlijk voorzien van een fotoframe in de kenmerkende kleur oranje, een onvergetelijk aandenken aan Koningsdag.

Optie: Classic

Fotomeiden: 6

Aantal Foto's: 2.500 stuks

DAMRAK GIN

De Fotomeiden waren aanwezig op Koningsdag in samenwerking met Damrak Gin om iedereen te voorzien van een geweldige foto met gepersonaliseerde frame. 

Optie: Classic

Fotomeiden: 2

Aantal foto's: 1.000 stuks

8df64ddf-37a4-473f-a978-e8a57401a591 (1).JPG

TOMMY HILFIGER

Tommy Hilfiger opende een pop-up store op een bijzondere locatie, namelijk op het strand van Scheveningen. De fotomeiden werden ingezet om de winkelende strandgangers tijdens de opening van de shop op de foto te zetten. De meiden waren uiteraard gekleed in een prachtige Tommy Hilfiger outfit.

Optie: Digital

Fotomeiden: 2

Aantal foto's: 250 stuks

HOLLAND CASINO

Tijdens de spectaculaire Grand Opening Night van het Holland Casino in Amsterdam zorgde de Fotomeiden, samen met indrukwekkende lichtshows en optredens van onder andere Fedde Le Grand en Jan Versteegh, voor een onvergetelijke avond. Uniek: tijdens dit evenement werden een Fotomeid én Fotojongen ingezet, volledig gestyled in het Great Gatsby-thema.

Optie: Classic

Fotomeid + jongen: 2

Aantal foto's: 400 stuks

SAMSUNG

Activatiebureau Quince heeft voor de Red Bull Zeepkistenrace in Valkenburg een unieke Samsung Virtual Reality zeepkist ontworpen.
De Fotomeiden schoot hilarische Foto's - instax film van de bezoekers die het aandurfden de wedstrijd in VR te bekijken, of op de foto wilden bij de levensechte visual van de racebaan.

Optie: Classic

Fotomeiden: 4

Aantal foto's: 1.500 stuks

CLAARTJE ROSE

Clair Rose Cliteur, beter bekend als ClaartjeRose op Instagram, organiseerde een Closet Sale in samenwerking met United Wardrobe. Veel jonge, meiden kwamen op het evenement af om Claire te ontmoeten, een leuk item te scoren of een Foto te laten maken met hun favoriete It-girl. De foto was natuurlijk pas compleet met het Claartje Rose x United Wardrobe fotoframe!

Optie: Classic

Fotomeiden: 2

Aantal foto's: 600 stuks

KLM OPEN

Tijdens golftoernooi KLM Open streden 150 topspelers van over de hele wereld om de felbegeerde titel. Partner ING nodigde de Fotomeiden uit om de fanatieke fans en toeschouwers op de foto te zetten.
Zowel tijdens de wedstrijden als tijdens de andere activiteiten op het terrein werden leuke Foto's van de bezoekers gemaakt, natuurlijk voorzien van een KLM Open stickerframe. Met hun sportieve outfit pasten de Fotomeiden helemaal thuis op het terrein.

Optie: Classic

Fotomeiden: 2

Aantal foto's: 1.000 stuks

bottom of page