
CASES MET
blijvende HERINNERINGEN
1, 2, 3 smile!
In een wereld vol prikkels draait het om die ene unieke ervaring. De Fotomeiden combineren entertainment met slimme instant marketing via onze photoflyers, foto’s die direct geprint worden, gepersonaliseerd en perfect passen bij jouw merk of event. Hier delen we een aantal inspirerende cases waarin we evenementen en campagnes naar een hoger niveau tillen.

Opening nieuwe locaties
SALSA SHOP
Voor de feestelijke opening van meerdere Salsa Shop-locaties, waaronder Amsterdam Centraal, zorgden De Fotomeiden voor een smakelijke beleving met een persoonlijke touch. Bezoekers werden op de foto gezet door onze enthousiaste Fotomeid en kregen direct een gepersonaliseerde photoflyer mee. Extra leuk: op de achterkant stond een QR-code waarmee je voor slechts €1 een overheerlijke quesadilla kon scoren. Een slimme combinatie van instant marketing en smakelijke activatie!
Aantal foto’s: 1000
Aantal Fotomeiden: 1 per locatie

Lancering The Dream Collection
RITUALS
Voor de lancering van The Dream Collection werd de winkelbeleving bij Rituals naar een hoger niveau getild. In zes vestigingen verspreid over Nederland en België liepen twaalf volledig gestylde Fotomeiden rond om bezoekers een unieke ervaring én een blijvende herinnering mee te geven. De persoonlijke photoflyers sloten perfect aan op de sfeer van de nieuwe collectie en zorgden niet alleen voor een visueel moment, maar ook voor extra interactie in de winkels. Met ruim 4000 foto's, rijen voor de camera en talloze gedeelde beelden op social media, werd deze activatie een perfecte mix van offline beleving en online zichtbaarheid.
Aantal foto’s: 4000
Aantal Fotomeiden: 12
Aantal locaties: 6 (Nederland & België)

KLM Open
KLM x HERTZ
Het KLM Open is een van de grootste golftoernooien van Nederland en trekt jaarlijks duizenden bezoekers. Tijdens deze vierdaagse sportieve beleving waren De Fotomeiden aanwezig namens KLM x Hertz om zoveel mogelijk bezoekers vast te leggen en hen te bedanken voor hun komst. Met een op maat gemaakte styling en een team van acht Fotomeiden en -heren zorgden we voor een professionele, maar toegankelijke uitstraling. In totaal gingen ruim 1800 bezoekers met een gepersonaliseerde photoflyer én een glimlach naar huis, een tastbare herinnering aan een stijlvolle dag in het teken van sport en beleving.
​
Aantal foto’s: 1800
Aantal Fotomeiden: 8 (dames & heren)
Duur: 4 dagen

Young Impact Day @ AFAS Live
ARLA
Tijdens Young Impact Day in AFAS Live, hét event waar duizenden jongeren samenkomen om zich te laten inspireren over maatschappelijke impact, was Arla aanwezig met een creatieve activatie. De Fotomeiden stonden klaar om jongeren op de foto te zetten en ze direct een gepersonaliseerde photoflyer mee te geven. Een snelle, tastbare herinnering die perfect aansloot bij deze energieke doelgroep. Daarnaast zorgden twee hostesses, geboekt via De Fotomeiden, voor werving en coördinatie op locatie. Het resultaat? Een opvallende en impactvolle merkactivatie waarbij de ‘klassieke’ foto op een frisse, eigentijdse manier werd ingezet om jongeren op een laagdrempelige manier te bereiken.
Aantal foto’s: 900
Aantal Fotomeiden: 4
Aantal Hostesses: 2

Moederdag
BIJENKORF
Wat is er persoonlijker dan een eigen foto als Moederdagcadeau? Tijdens het Moederdagweekend in de Bijenkorf Eindhoven maakten De Fotomeiden het mogelijk. Twee dagen lang stonden onze Fotomeiden klaar om bezoekers vast te leggen en zo hun cadeau nét dat beetje extra liefde mee te geven. Van gezinnen tot kinderen en trotse moeders – iedereen kreeg een gepersonaliseerde photoflyer mee naar huis.
Extra detail: op de achterkant van de flyer lieten we ruimte vrij om nog een persoonlijke boodschap of naam toe te voegen. Een Moederdagherinnering die je niet snel vergeet.
​
Aantal foto’s: 500
Aantal Fotomeiden: 4
Duur: 2 dagen
